İşə qəbul - elanlar

  • Yaradılıb 27.04.2017 06:51
  • Yenilənib 08.12.2017 15:26
  • Nəşr edilib 10.04.2017 06:51

Azərbaycan Respublikasının İqtisadiyyat Nazirliyi

vakant dövlət qulluğu vəzifələrinin

tutulması ilə bağlı müsahibə

ELAN EDİR:

 

Müsahibədə inzibati vəzifələrdə qulluq keçən və ixtisas dərəcəsinə malik olan Azərbaycan Respublikasının İqtisadiyyat Nazirliyinin dövlət qulluqçuları iştirak edə bilərlər.

Müsahibədə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədlər təqdim edilməlidir:

  • ərizənin surəti
  • əmək kitabçasının surəti
  • ali təhsil haqqında diplomun surəti(xarici dövlətlərin ali təhsil müəssisələrində təhsil almış şəxslərin ali təhsil haqqında sənədinin və həmin sənədin qanunvericiliyə uyğun olaraq təsdiq edilməsi haqqında müvafiq şəhadətnamənin surəti ilə birlikdə) və ya müvafiq ixtisas üzrə yenidənhazırlanma keçmə haqqında müvafiq sənədin surəti(ali təhsil haqqında sənədin surəti ilə birlikdə)
  • kadr uçotunun şəxsi vərəqəsinin surəti (bütün bölmələr üzrə məlumatlar tam olmalı və hazırki dövrü əks etdirməlidir)
  • bir ədəd ağ rəngli foto şəkil
  • son bir ildə intizam tənbehi tədbirinin tətbiq edilməməsi barədə arayış

Müsahibədə iştirak etmək üçün ərizələrin qəbulu 07 aprel 2017-ci il tarixdən 
21 aprel 2017-ci il tarixdə saat 18:00-dək Azərbaycan Respublikasının İqtisadiyyat Nazirliyində aparılır. Ərizələr şəxsən (bazar ertəsi – cümə günləri saat 09:00-dan 13:00-dək və 14:00‑dan 18:00-dək), yaxud poçt vasitəsilə təqdim edilə bilər.

Müsahibə zamanı müsahibədə iştirak edən dövlət qulluqçusunun bilik səviyyəsi, peşə hazırlığı, ümumi dünyagörüşü, barəsin­də müsahibə elan edilən vəzifə üçün zəruri olan şəxsi keyfiyyətləri yoxlanılmaqla müvafiq vəzifəyə uyğunluğu müəyyən edilir. Müsahibədə ixtisas dərəcəsi, attestasiyanın nəticələri, müvafiq vəzifənin tələblərinə uyğun olaraq təkrar hazırlıq keçirilməsi və ixtisasın artırılması da nəzərə alınır.

Müsahibəyə dair ətraflı məlumat almaq üçün Azərbaycan Respublikasının İqtisadiyyat Nazirliyinə müraciət edilə bilər.

Telefonlar: 493 88 67

Nazirliyin Aparatı üzrə:

 

Dövlət orqanının adı:

Azərbaycan Respublikası İqtisadiyyat Nazirliyi

Tabe təşkilatın adı:

Nazirliyin Aparatı

Şöbənin adı:

Beynəlxalq təşkilatlarla əməkdaşlıq şöbəsi

Sektorun adı:

Beynəlxalq layihələrin idarə olunması sektoru

Vəzifənin adı:

Sektor müdiri

Vəzifə maaşı:

620 AZN

Vəzifə təsnifatı:

5-ci təsnifat

İş yerinin ünvanı:

Ü.Hacıbəyli 84. Hökumət Evi

Bilavasitə tabe olduğu şəxs:

Şöbə müdirinin müavini

Tabeliyində olan əməkdaşlar:

Aparıcı məsləhətçi, məsləhətçi.

Qulluq funksiyaları:

  • Beynəlxalq layihələrin idarə olunması sektorunun fəaliyyətini əlaqələndirmək;
  • Beynəlxalq layihələrin həyata keçirilməsi ilə bağlı müqavilələrin (sazişlərin, kontraktların) layihələrinin hazırlanmasında və bu müqavilələrin icrasına nəzarət prosesində iştirak etmək, beynəlxalq layihələrin həyata keçirilməsi istiqamətində əməkdaşlığın genişləndirilməsi məqsədilə beynəlxalq təşkilatların nümayəndələri ilə danışıqlarda iştirak etmək;
  • müxtəlif hökumət qurumları və beynəlxalq təşkilatlar tərəfindən təqdim olunmuş sazişlərin, müqavilələrin, anlaşma memorandumlarının və digər sənəd layihələrinin təhlilinə və müvafiq rəylərin hazırlanmasına nəzarət etmək;
  • qabaqcıl təcrübənin öyrənilməsi ilə bağlı beynəlxalq təşkilatlar tərəfindən xaricdə keçirilən forumların, konfransların, seminarların, digər tədbirlərin işində iştirak etmək, beynəlxalq iqtisadi əməkdaşlığın həyata keçirilməsi ilə bağlı digər tədbirləri həyata keçirmək;
  • tabeliyində olan əməkdaşların iş bölgüsünü təşkil etmək və fəaliyyətinə nəzarət edilməsi;
  • şöbə müdiri (müavini) tərəfindən verilmiş xidməti tapşırıqların icrasının təmin edilməsi və s.

İxtisas tələbləri:

İqtisadiyyat və idarəetmə istiqaməti, hüquqşünaslıq, beynəlxalq hüquq, beynəlxalq münasibətlər istisasları üzrə ali təhsil

Staja dair tələb:

İxtisası üzrə azı 3 il

Kompüter biliklərinə dair tələblər:

MS WINDOWS, MS OFFICE, INTERNET və s.(yüksək səviyyədə)

Xarici dil bilikləri:

ingilis dili (yüksək səviyyədə), rus dili (yüksək səviyyədə)

Təşkilatçılıq səriştəsi:

Yüksək

Problemi həll etmək səriştəsi:

Yüksək

Qərarvermə qabiliyyəti:

Yüksək

Ünsiyyət qabiliyyəti:

Yüksək

 

 

 

Dövlət orqanının adı:

Azərbaycan Respublikası İqtisadiyyat Nazirliyi

Tabe təşkilatın adı:

Nazirliyin Aparatı

Şöbənin adı:

Beynəlxalq təşkilatlarla əməkdaşlıq şöbəsi

Sektorun adı:

Beynəlxalq layihələrin idarə olunması sektoru

Vəzifənin adı:

Baş məsləhətçi

Vəzifə maaşı:

540 AZN

Vəzifə təsnifatı:

5-ci təsnifat

İş yerinin ünvanı:

Üzeyir Hacıbəyli küçəsi 84, Hökümət Evi

Bilavasitə tabe olduğu şəxs:

Sektor müdiri

Tabeliyində olan əməkdaşlar:

Yoxdur

Qulluq funksiyaları:

  • Azərbaycan Respublikasının iştirakçısı olduğu beynəlxalq layihələrin həyata keçirilməsi istiqamətində müvafiq tədbirlərin görülməsi;
  • Sektora müxtəlif yerli və xarici təşkilatlardan və beynəlxalq layihələrin icrası ilə bağlı daxil olan məktubları müvafiq qaydada icra etmək;
  • Azərbaycan Respublikasının iştirakçısı olduğu beynəlxalq layihələrə dair dair arayışlar hazırlamaq;
  • Xarici dövlətlər və beynəlxalq təşkilatlar tərəfindən təqdim olunmuş sazişləri, müqavilələri, anlaşma memorandumlarını və digər sənəd layihələrini təhlil etmək və müvafiq rəylər hazırlamaq; - Qabaqcıl təcrübənin öyrənilməsi ilə bağlı beynəlxalq təşkilatlar tərəfindən xaricdə keçirilən forumların, konfransların, seminarların, digər tədbirlərin işində iştirak etmək;
  • Nazirliyə daxil olan müraciətlərə aidiyyəti üzrə baxılması və cavablandırılması;
  • Aidiyyəti üzrə verilən əlavə tapşırıqları icra etmək;
  • Zərurət olduqda sektor müdirinin vəzifələrini icra etmək.

İxtisas tələbləri:

İqtisadiyyat və idarəetmə istiqaməti, hüquqşünaslıq, beynəlxaq hüquq, beynəlxalq münasibətlər istisasları üzrə ali təhsil

Staja dair tələb:

2 il

Kompüter biliklərinə dair tələblər:

MS WINDOWS, MS OFFICE, INTERNET və s.(orta səviyyədə)

Xarici dil bilikləri:

ingilis dili (yüksək səviyyədə), rus dili (orta səviyyədə)

Təşkilatçılıq səriştəsi:

Yüksək

Problemi həll etmək səriştəsi:

Yüksək

Qərarvermə qabiliyyəti:

Yüksək

Ünsiyyət qabiliyyəti:

Yüksək

 

 

Dövlət orqanının adı:

Azərbaycan Respublikası İqtisadiyyat Nazirliyi

Tabe təşkilatın adı:

Nazirliyin Aparatı

Şöbənin adı:

Beynəlxalq təşkilatlarla əməkdaşlıq şöbəsi

Sektorun adı:

Beynəlxalq donorlarla əməkdaşlıq sektoru

Vəzifənin adı:

Sektor müdiri

Vəzifə maaşı:

620 AZN

Vəzifə təsnifatı:

5-ci təsnifat

İş yerinin ünvanı:

Ü.Hacıbəyli küçəsi 84, Hökumət Evi

Bilavasitə tabe olduğu şəxs:

Şöbə müdirinin müavini

Tabeliyində olan əməkdaşlar:

Aparıcı məsləhətçi, məsləhətçi

Qulluq funksiyaları:

  • Azərbaycan Hökumətinin beynəlxalq təşkilatlarla texniki yardım əməkdaşlığı sahəsində, proqramlaşdırmada iştirak etmək və müvafiq təkliflər vermək;
  • Beynəlxalq təşkilatlar və xarici ölkələrlə texniki və maliyyə əməkdaşlıq haqqında Saziş layihələrinin hazırlanması və onların imzalanması ilə bağlı tədbirləri həyata keçirmək;.
  • Ölkənin və dövlət orqanlarının texniki yardıma olan ehtiyaclarını araşdırmaq və müvafiq layihələrin təşviqini həyata keçirmək;
  • Texniki əməkdaşlıq ilə bağlı beynəlxalq təşkilatlarla danışıqlar aparmaq;
  • Texniki əməkdaşlıq üçün əhəmiyyət kəsb edən layihələri müəyyənləşdirmək, onların ikitərəfli və çoxtərəfli əməkdaşlıq çərçivəsində maliyyələşdirilməsi üçün aidiyyəti üzrə müraciət etmək;
  • Azərbaycan Respublikasının müvafiq dövlət orqanlarının müraciətlərinə əsasən yardımların onlara ayrılması üçün tədbirlər görmək və ayrılan həmin yardımları əlaqələndirmək;
  • Xarici yardımların məqsədli və səmərəli istifadə olunmasına nəzarəti həyata keçirmək;
  • Ölkədə və xaricdə keçirilən işçi qruplarının, konfransların, illik toplantıların, seminarların və digər tədbirlərin işində iştirak etmək;
  • Aidiyyəti üzrə verilən əlavə tapşırıqları icra etmək;
  • Sektorun fəaliyyətini təşkil etmək və birbaşa nəzarəti həyata keçirmək.

İxtisas tələbləri:

İqtisadiyyat və idarəetmə ixtisas istiqamətləri, hüquqşünaslıq, beynəlxalq hüquq, beynəlxalq münasibətlər, regionşünaslıq ixtisasları üzrə ali təhsil.

Staja dair tələb:

İxtisası üzrə azı 4 il.

Bilməlidir:

Azərbaycan Respublikasının Konstitusiyasını, "Dövlət qulluğu haqqında", "Korrupsiyaya qarşı mübarizə haqqında", "Dövlət qulluqçularının etik davranış qaydaları haqqında", "Vətəndaşların müraciətlərinə baxılması qaydası haqqında" Azərbaycan Respublikasının qanunlarını, dövlət qulluğu, dövlət orqanı və vəzifənin fəaliyyət istiqaməti üzrə münasibətləri tənzimləyən digər normativ hüquqi aktları, qulluq funksiyalarının icrası ilə əlaqədar zəruri peşə-ixtisas biliklərini, Azərbaycan haqqında ümumi məlumatları, idarəetmə, o cümlədən insan resurslarının idarə edilməsi ilə bağlı nəzəri və praktiki bilikləri.

Kompüter biliklərinə dair tələblər:

MS Office Proqramlarından və ofis texnikasından istifadə qabiliyyəti – yüksək səviyyədə

Xarici dil bilikləri:

İngilis dili – Yüksək səviyyədə

Rus dili – Yüksək səviyyədə

Təşkilatçılıq səriştəsi:

Yüksək

Problemi həll etmək səriştəsi:

Yüksək

Qərarvermə qabiliyyəti:

Yüksək

Ünsiyyət qabiliyyəti:

Yüksək

 

 

Dövlət orqanının adı:

Azərbaycan Respublikası İqtisadiyyat Nazirliyi

Tabe təşkilatın adı:

Nazirliyin Aparatı

Şöbənin adı:

İqtisadi və sosial sahələrin inkişafı şöbəsi

Sektorun adı:

Sosial sahələrin inkişafı sektoru

Vəzifənin adı:

Baş məsləhətçi

Vəzifə maaşı:

540 AZN

Vəzifə təsnifatı:

5-ci təsnifat

İş yerinin ünvanı:

Ü.Hacıbəyli küç., 84, Hökumət evi

Bilavasitə tabe olduğu şəxs:

Sektor müdiri

Tabeliyində olan əməkdaşlar:

Yoxdur

Qulluq funksiyaları:

  • sosial siyasətin işlənib hazırlanmasında iştirak etmək, davamlı inkişafın prioritetləri barədə təkliflər hazırlamaq;
  • Azərbaycan Respublikasında sosial sahələrin inkişafının proqnoz göstəricilərini hazırlamaq;
  • Azərbaycanda əhalinin yoxsulluğu, məşğulluq problemləri və işsizliyin aradan qaldırılması istiqamətində dövlət tənzimləmə mexanizmlərinin təkmilləşdirilməsi barədə təkliflər hazırlamaq;
  • yeni iş yerlərinin yaradılması perspektivlərini araşdırmaq;
  • əhalinin sosial müdafiəsi, pensiya və sosial təminat sahəsinin müasir vəziyyətini təhlil etmək və təkmilləşdirilməsinin əsas istiqamətlərini müəyyən etmək, müvafiq arayışlar hazırlamaq;
  • sektora daxil olan normativ-hüquqi aktların layihələrinə, digər dövlət orqanlarının müraciətlərinə baxmaq və rəy hazırlamaq;
  • xarici ölkələrdə keçirilən forumların, konfransların, digər tədbirlərin işində iştirak etmək.

İxtisas tələbləri:

İqtisadiyyat və idarəetmə ixtisas istiqaməti üzrə ali təhsil

Staja dair tələb:

müvafiq sahədə ən azı 2 il

Bilməlidir:

Azərbaycan Respublikasının Konstitusiyasını, "Dövlət qulluğu haqqında", "Korrupsiyaya qarşı mübarizə haqqında", "Dövlət qulluqçularının etik davranış qaydaları haqqında", "Vətəndaşların müraciətlərinə baxılması qaydası haqqında" Azərbaycan Respublikasının qanunlarını, dövlət qulluğu, dövlət orqanı və vəzifənin fəaliyyət istiqaməti üzrə münasibətləri tənzimləyən digər normativ hüquqi aktları, qulluq funksiyalarının icrası ilə əlaqədar zəruri peşə-ixtisas biliklərini, Azərbaycan haqqında ümumi məlumatları.

Kompüter biliklərinə dair tələblər:

MS Office Proqramlarından və ofis texnikasından istifadə qabiliyyəti – orta səviyyədə

Xarici dil bilikləri:

Rus dili – Orta səviyyədə

İngilis dili - Orta səviyyədə

Təşkilatçılıq səriştəsi:

Yüksək

Problemi həll etmək səriştəsi:

Orta

Qərarvermə qabiliyyəti:

Orta

Ünsiyyət qabiliyyəti:

Yüksək

 

 

Dövlət orqanının adı:

Azərbaycan Respublikasının İqtisadiyyat Nazirliyi

Tabe təşkilatın adı:

Nazirliyin Aparatı

Şöbənin adı:

Strateji planlaşdırma və proqnozlaşdırma şöbəsi

Sektorun adı:

Layihələrin təhlili və planlaşdırılması sektoru

Vəzifənin adı:

Sektor müdiri

Vəzifə maaşı:

620 AZN

Vəzifə təsnifatı:

5-ci təsnifat

İş yerinin ünvanı:

Bakı ş., Ü. Hacıbəyli küç., 84, Hökumət evi

Bilavasitə tabe olduğu şəxs:

Şöbə müdiri

Tabeliyində olan əməkdaşlar:

2 nəfər

Qulluq funksiyaları:

  • sektorun fəaliyyətini əsasnaməni rəhbər tutaraq təşkil etmək, işin icrasına nəzarətin həyata keçirmək, sektor daxilində iş intizamını yüksək səviyyədə saxlamaq, əməkdaşlar arasında iş bölgüsünü aparmaq, onların mütəxəssis kimi təkmilləşmələri üçün səlahiyyətləri daxilində tədbirlər görmək;
  • “Azərbaycan 2020: gələcəyə baxış” İnkişaf Konsepsiyasının icrası ilə bağlı işləri təşkil etmək;
  • Nazirliyin strateji planının hazırlanması və onun icra prosesini əlaqələndmək;
  • sosial-iqtisadi inkişafının əsas istiqamətlərinin müəyyənləşdirilməsində iştirak etmək;
  • fəaliyyət istiqamətləri üzrə dünyada baş verən iqtisadi prosesləri təhlil etmək və strateji layihələrə təsirini qiymətləndirmək;
  • strateji layihələrin planlaşdırılması və təhlili mərhələsində iştirak etmək

İxtisas tələbləri:

İqtisadiyyat və idarəetmə və ya texniki ixtisas istiqamətləri üzrə ali təhsil

Staja dair tələb:

İxtisası üzrə ən azı 3 il

Bilməlidir:

Azərbaycan Respublikasının Konstitusiyasını, "Dövlət qulluğu haqqında", "Korrupsiyaya qarşı mübarizə haqqında", "Dövlət qulluqçularının etik davranış qaydaları haqqında", "Vətəndaşların müraciətlərinə baxılması qaydası haqqında" Azərbaycan Respublikasının qanunlarını, dövlət qulluğu, dövlət orqanı və vəzifənin fəaliyyət istiqaməti üzrə münasibətləri tənzimləyən digər normativ hüquqi aktları, qulluq funksiyalarının icrası ilə əlaqədar zəruri peşə-ixtisas biliklərini, Azərbaycan haqqında ümumi məlumatları, idarəetmə, o cümlədən insan resurslarının idarə edilməsi ilə bağlı nəzəri və praktiki bilikləri.

Kompüter biliklərinə dair tələblər:

MS Office Proqramlarından və ofis texnikasından istifadə qabiliyyəti – yüksək səviyyədə

Xarici dil bilikləri:

Rus dili – Orta səviyyədə

İngilis dili - Orta səviyyədə (əlavə xarici dil biliyinə üstünlük verilir)

Təşkilatçılıq səriştəsi:

Yüksək səviyyədə

Problemi həll etmək səriştəsi:

Yüksək səviyyədə

Qərar vermə qabiliyyəti:

Yüksək səviyyədə

Ünsiyyət qabiliyyəti:

Yüksək səviyyədə

 

 

 

Dövlət orqanının adı:

Azərbaycan Respublikası İqtisadiyyat Nazirliyi

Tabe təşkilatın adı:

Nazirliyin Aparatı

Şöbənin adı:

İqtisadi və sosial sahələrin inkişafı şöbəsi

Sektorun adı:

Qeyri-neft sahələrinin inkişafı sektoru

Vəzifənin adı:

Baş məsləhətçi

Vəzifə maaşı:

540 manat

Vəzifə təsnifatı:

5-ci təsnifat

İş yerinin ünvanı:

Bakı ş., Ü. Hacıbəyov, 84, Hökumət evi

Bilavasitə tabe olduğu şəxs:

Sektor müdiri

Tabeliyində olan əməkdaşlar:

Yoxdur

Qulluq funksiyaları:

  • iqtisadiyyatın qeyri-neft sahələrinin inkişafı ilə bağlı strateji inkişaf planlarının, konsepsiyaların və proqramların hazırlanmasında və ekspertizasının aparılmasında iştirak etmək və digər dövlət orqanları tərəfindən bu istiqamətdə hazırlanmış müvafiq sənəd layihələrinə rəy hazırlamaq;
  • iqtisadiyyatın qeyri-neft sahələri üzrə müvafiq dövlət tənzimlənməsi tədbirlərinin hazırlanmasında iştirak etmək və bununla bağlı hazırlanmış müvafiq sənəd layihələrinə rəy hazırlamaq;
  • fəaliyyət istiqamətləri üzrə məlumat bazalarının tərtib olunması və mütəmadi yenilənməsi;
  • iqtisadiyyatın qeyri-neft sahələrinin mövcud inkişaf meyilləri ilə bağlı təhlillər aparmaq;
  • iqtisadiyyatın qeyri-neft sahələrinin rəqabətqabiliyyətliliyinin yüksəldilməsi, bu sahələr üzrə biznes mühitinin davamlı olaraq yaxşılaşdırılması istiqamətində təkliflərin hazırlanmasında iştirak etmək;
  • enerji daşıyıcıları istehsal edən dövlət müəssisələrinin nazirliyə təqdim olunmuş hesabat və məlumatlarının ümumiləşdirilməsi və təhlil olunmasında iştirak etmək;
  • ölkənin energetika sektorunun inkişafına dair layihələrin, eləcə də illik yanacaq-enerji balanslarının hazırlanmasında və ekspertizasının aparılmasında iştirak etmək, digər dövlət orqanları tərəfindən bu istiqamətdə hazırlanmış müvafiq sənəd layihələrinə rəy hazırlanmasında iştirak etmək;
  • ekologiya və ətraf mühitin mühafizəsinin dövlət tənzimlənməsi ilə bağlı layihələrinin hazırlanmasında və ekspertizasının aparılmasında iştirak etmək və digər dövlət orqanları tərəfindən bu istiqamətdə təqdim etdiyi müvafiq sənəd layihələrinə rəy hazırlanmasında iştirak etmək;
  • müvafiq komissiyaların və işçi qruplarının işində iştirak etmək;
  • sektorun iş planlarının hazırlanmasında iştirak etmək;
  • sektora daxil olan məktubların və digər sənədlərin icrasında iştirak etmək;
  • peşə fəaliyyəti və vəzifə öhdəlikləri ilə əlaqədar bilik və bacarıqlarını mütəmadi olaraq təkmilləşdirmək üçün ölkədə və eləcə də xaricdə keçirilən təlim, seminar, konfrans və digər tədbirlərdə iştirak etmək.

İxtisas tələbləri:

İqtisadiyyat və idarəetmə ixtisas istiqaməti üzrə ali təhsil

Staja dair tələb:

müvafiq sahədə ixtisası üzrə ən azı 2 il

Bilməlidir:

Azərbaycan Respublikasının Konstitusiyasını, "Dövlət qulluğu haqqında", "Korrupsiyaya qarşı mübarizə haqqında", "Dövlət qulluqçularının etik davranış qaydaları haqqında", "Vətəndaşların müraciətlərinə baxılması qaydası haqqında" Azərbaycan Respublikasının qanunlarını, dövlət qulluğu, dövlət orqanı və vəzifənin fəaliyyət istiqaməti üzrə münasibətləri tənzimləyən digər normativ hüquqi aktları, qulluq funksiyalarının icrası ilə əlaqədar zəruri peşə-ixtisas biliklərini, Azərbaycan haqqında ümumi məlumatları.

Kompüter biliklərinə dair tələblər:

MS Office Proqramlarından və ofis texnikasından istifadə qabiliyyəti – yüksək səviyyədə

Xarici dil bilikləri:

Rus dili – Orta səviyyədə

İngilis dili - Orta səviyyədə

Təşkilatçılıq səriştəsi:

Orta

Problemi həll etmək səriştəsi:

Yüksək

Qərarvermə qabiliyyəti:

Orta

Ünsiyyət qabiliyyəti:

Yüksək

 

 

 

Dövlət orqanının adı:

Azərbaycan Respublikası İqtisadiyyat Nazirliyi

Tabe təşkilatın adı:

Nazirliyin Aparatı

Şöbənin adı:

Mənzil-kommunal siyasəti şöbəsi

Sektorun adı:

Kommunal siyasəti sektoru

Vəzifənin adı:

Sektor müdiri

Vəzifə maaşı:

620 manat

Vəzifə təsnifatı:

5-ci təsnifat

İş yerinin ünvanı:

Ü.Hacıbəyov küç., 84, Hökumət evi

Bilavasitə tabe olduğu şəxs:

Şöbə müdiri

Tabeliyində olan əməkdaşlar:

1-baş məsləhətçi, 1 – aparıcı məsləhətçi

Qulluq funksiyaları:

  • kommunal təsərrüfatı sahəsində dövlət siyasətinin hazırlanmasında və həyata keçirilməsində iştirak etmək;
  • dövlətin iqtisadi və sosial siyasətinə uyğun olaraq kommunal təsərrüfatı sahəsində islahatların aparılmasına dair təkliflərin hazırlanmasında iştirak etmək;
  • Nazirliyin aidiyyəti struktur bölmələri ilə birlikdə kommunal təsərrüfatı sahəsinin fəaliyyətinin təmin edilməsi və təkmilləşdirilməsi üçün inkişaf konsepsiyasının, dövlət proqramlarının və normativ-hüquqi aktların layihələrinin hazırlanması və digər dövlət orqanları tərəfindən bu sahədə hazırlanmış normativ-hüquqi aktların layihələrinə rəy vermək;
  • dövlət büdcəsinin formalaşdırılması üçün kommunal təsərrüfatı sahəsi üzrə sosial-iqtisadi inkişaf konsepsiyasının, proqnoz göstəricilərin hazırlanmasında iştirak etmək;
  • aidiyyəti qurumlarla birlikdə kommunal təsərrüfatı sahəsində fəaliyyət göstərən iri dövlət vergi ödəyicilərinin gəlir və xərclər smetalarının razılaşdırılmasında və icrasına nəzarətin həyata keçirilməsində iştirak etmək;
  • kommunal təsərrüfatı sahəsində göstərilən xidmətlərin təhlili əsasında onların təkmilləşdirilməsi və keyfiyyətinin daha da yüksəldilməsi ilə bağlı təkliflər hazırlamaq;
  • kommunal təsərrüfatı sahəsinə aid xidmətlərin tariflərinin və məhsulların qiymətlərinin səviyyəsini təhlil etmək, onların müvafiq qaydada tənzimlənməsi barədə təkliflər vermək;
  • kommunal təsərrüfatı sahəsi üzrə normativ və metodiki sənədlərin hazırlanmasında iştirak etmək;
  • kommunal təsərrüfatı sahəsinin inkişaf meylləri və istiqamətləri ilə bağlı araşdırmalar aparmaq və analitik hesabatlar hazırlamaq;
  • fəaliyyət istiqamətlərinə uyğun olaraq qanunvericiliklə nəzərdə tutulmuş digər vəzifələri yerinə yetirmək;
  • rəhbərliyin tapşırığı ilə dövlət orqanlarında, komissiyalarda nazirliyi təmsil etmək;
  • sektorun fəaliyyətinə ümumi nəzarət etmək, sektorun əməkdaşları arasında iş bölgüsünü aparmaq və koordinasiya etmək;
  • peşə fəaliyyəti və vəzifə öhdəlikləri ilə əlaqədar bilik və bacarıqlarını mütəmadi olaraq təkmilləşdirmək üçün ölkədə və eləcə də xaricdə keçirilən təlim, seminar, konfrans və digər tədbirlərdə iştirak etmək, eyni zamanda, sektorun əməkdaşlarının lazımi istiqamətlərdə bilik və bacarıqlarının artırılması üçün zəruri tədbirlər görmək.

İxtisas tələbləri:

İqtisadiyyat və idarəetmə, texniki istiqamətlər üzrə ali təhsilli

Staja dair tələb:

İxtisası üzrə azı 3 il

Kompüter biliklərinə dair tələblər:

MS Office Proqramlarından və ofis texnikasından istifadə qabiliyyəti – yüksək səviyyədə

Xarici dil bilikləri:

rus dili – orta səviyyədə

ingilis dili – orta səviyyədə

İdarəetmə qabiliyyəti:

orta

Təhlil etmə qabiliyyəti:

yüksək

Təşkilatçılıq səriştəsi:

yüksək

Problemi həll etmək səriştəsi:

yüksək

Qərarvermə qabiliyyəti:

yüksək

Ünsiyyət qabiliyyəti:

yüksək

Yaradıcılıq və təşəbbüskarlıq:

yüksək

 

 

Dövlət orqanının adı:

Azərbaycan Respublikası İqtisadiyyat Nazirliyi

Tabe təşkilatın adı:

Nazirliyin Aparatı

Şöbənin adı:

Mənzil-kommunal siyasəti şöbəsi

Sektorun adı:

Mənzil siyasəti sektoru

Vəzifənin adı:

Böyük məsləhətçi

Vəzifə maaşı:

530 manat

Vəzifə təsnifatı:

5-ci təsnifat

İş yerinin ünvanı:

Ü. Hacıbəyov küç., 84, Hökumət evi

Bilavasitə tabe olduğu şəxs:

Sektor müdiri

Tabeliyində olan əməkdaşlar:

Yoxdur

Qulluq funksiyaları:

  • dövlətin iqtisadi və sosial siyasətinə uyğun olaraq mənzil təsərrüfatı sahəsində islahatların aparılmasına dair təkliflərin hazırlanmasında iştirak etmək;
  • mənzil təsərrüfatı sahəsinə aid xidmətlərin tariflərinin və məhsulların qiymətlərinin səviyyəsini təhlil etmək, onların müvafiq qaydada tənzimlənməsi barədə təkliflər vermək;
  • dövlət büdcəsinin formalaşdırılması üçün mənzil təsərrüfatı sahəsi üzrə sosial-iqtisadi inkişaf konsepsiyasının, proqnoz göstəricilərin hazırlanmasında iştirak etmək;
  • mənzil təsərrüfatı sahəsində göstərilən xidmətlərin təhlili əsasında onların təkmilləşdirilməsi və keyfiyyətinin daha da yüksəldilməsi ilə bağlı təkliflər hazırlamaq;
  • mənzil təsərrüfatı sahəsi üzrə normativ və metodiki sənədlərin hazırlanmasında iştirak etmək;
  • mənzil təsərrüfatı sahəsinin inkişaf meylləri və istiqamətləri ilə bağlı araşdırmalar aparmaq və analitik hesabatlar hazırlamaq;
  • peşə fəaliyyəti və vəzifə öhdəlikləri ilə əlaqədar bilik və bacarıqlarını mütəmadi olaraq təkmilləşdirmək üçün ölkədə və eləcə də xaricdə keçirilən təlim, seminar, konfrans və digər tədbirlərdə iştirak etmək.
  • rəhbərliyin tapşırığı ilə dövlət orqanlarında, komissiyalarda nazirliyi təmsil etmək.

İxtisas tələbləri:

İqtisadiyyat və idarəetmə və texniki ixtisas istiqaməti üzrə ali təhsil

Staja dair tələb:

İxtisası üzrə azı 1 il

Kompüter biliklərinə dair tələblər:

MS Office Proqramlarından və ofis texnikasından istifadə qabiliyyəti – yüksək səviyyədə

Xarici dil bilikləri:

rus dili – orta səviyyədə

ingilis dili - orta səviyyədə

Təhlil etmə qabiliyyəti:

yüksək

Təşkilatçılıq səriştəsi:

orta

Problemi həll etmək səriştəsi:

orta

Qərarvermə qabiliyyəti:

orta

Ünsiyyət qabiliyyəti:

orta

Yaradıcılıq və təşəbbüskarlıq:

orta


 

Dövlət orqanının adı:

Azərbaycan Respublikası İqtisadiyyat Nazirliyi

Tabe təşkilatın adı:

Nazirliyin Aparatı

Şöbənin adı:

Dövlət investisiyaları şöbəsi

Sektorun adı:

Dövlət investisiya layihələrinin monitorinqi və qiymətləndirilməsi sektoru

Vəzifənin adı:

Sektor müdiri

Vəzifə maaşı:

620 AZN

Vəzifə təsnifatı:

5-ci təsnifat

İş yerinin ünvanı:

Bakı şəhəri Ü.Hacıbəyli küçəsi, 84, Hökumət evi

Bilavasitə tabe olduğu şəxs:

Şöbə müdiri

Tabeliyində olan əməkdaşlar:

Böyük məsləhətçi, aparıcı məsləhətçi, məsləhətçi

Qulluq funksiyaları:

  • Sektoru idarə etmək
  • dövlət investisiya layihələrinin icrası barədə zəruri məlumatları və hesabatları toplamaq, təhlil etmək, eləcə də dövlət investisiya layihələrinin icrası üçün ayrılmış vəsaitlərin səmərəli və təyinatı üzrə xərclənməsinə nəzarət etmək;
  • investisiya layihələrinin icrası barədə dəqiq və dürüst məlumatların toplanması, təhlili, faktiki icra mərhələlərinin planlaşdırılan mərhələlərlə müqayisəsi, xərclərə, keyfiyyət tələblərinə, layihə-smeta sənədlərinə və prosedurlara riayət edilməsini yoxlamaq;
  • dövlət büdcəsində dövlət əsaslı vəsait qoyuluşu hesabına həyata keçirilən investisiya layihələrinin icra vəziyyətini yerində öyrənmək;
  • Dövlət investisiya layihələrinin monitorinqinə dair rəyləri və hesabatları müəyyən olunmuş qaydada hazırlamaq;
  • Dövlət investisiya layihələrinin monitorinqi barədə məlumat bazasının yaradılmasında iştirak etmək;
  • Sifarişçi təşkilatların satınalınmasında qanuna uyğun olaraq iştirak etmək.

İxtisas tələbləri:

İqtisadiyyat və idarəetmə ixtisasları qrupu üzrə ali təhsil

Staja dair tələb:

İxtisası üzrə 3 il

Kompüter biliklərinə dair tələblər:

MS Office proqramlarından və ofis texnikasından istifadə qabiliyyəti – yüksək səviyyədə

Xarici dil bilikləri:

Rus dili – Orta səviyyədə

İngilis dili – Orta səviyyədə

Təşkilatçılıq səriştəsi:

Yüksək

Problemi həll etmək səriştəsi:

Yüksək

Qərarvermə qabiliyyəti:

Yüksək

Ünsiyyət qabiliyyəti:

Yüksək

 

 

Dövlət orqanının adı:

Azərbaycan Respublikası İqtisadiyyat Nazirliyi

Tabe təşkilatın adı:

Nazirliyin Aparatı

Şöbənin adı:

Regionların inkişafı və dövlət proqramları şöbəsi

Sektorun adı:

Dövlət proqramlarının monitorinqi və icrasına nəzarət sektoru

Vəzifənin adı:

Sektor müdiri

Vəzifə maaşı:

620 AZN

Vəzifə təsnifatı:

5-ci təsnifat

İş yerinin ünvanı:

Bakı şəhəri, Bülbül pr. 20

Bilavasitə tabe olduğu şəxs:

Şöbə müdiri, şöbə müdirinin müavini

Tabeliyində olan əməkdaşlar:

Baş məsləhətçi, böyük məsləhətçi və məsləhətçi

Qulluq funksiyaları:

  • Dövlət proqramlarının, o cümlədən iqtisadiyyatın inkişafını təmin edən sahəvi dövlət proqramlarının icrasına nəzarətin həyata keçirilməsinin təmin edilməsi;
  • İqtisadiyyat Nazirliyinin əlaqələndiricisi olduğu dövlət proqramlarında nəzərdə tutulmuş tədbirlərin vaxtında və keyfiyyətlə icrasının təmin olunması məqsədilə monitorinqlərin həyata keçirilməsinin təşkili;
  • Keçirilmiş monitorinqlər nəticəsində müəyyən olunmuş nöqsanların araşdırılması və onların aradan qaldırılması sahəsində müvafiq tədbirlərin görülməsi üçün təkliflərin hazırlanması;
  • Dövlət proqramlarında nəzərdə tutulmuş tədbirlərin həyata keçirilməsini təmin etmək məqsədi ilə müzakirələrin, görüşlərin və s. keçirilməsinin təşkili ilə bağlı zəruri tədbirlərin görülməsi;
  • Dövlət proqramlarının monitorinqi ilə əlaqədar müvafiq məlumat bazasının formalaşdırılması və mütəmadi olaraq yeniləşdirilməsi;
  • Monitorinqlərin nəticələrinin təhlili, qiymətləndirilməsi və hesabatların hazırlanması ilə bağlı müvafiq işlərin görülməsi;
  • Dövlət proqramlarında nəzərdə tutulmuş tədbirlərin aidiyyəti üzrə icrası məsələləri ilə bağlı daxil olmuş məktublara baxılması, hesabatların təqdim olunması və s.

İxtisas tələbləri:

İqtisadiyyat və idarəetmə və regionşünaslıq ixtisas istiqamətləri üzrə ali təhsil

Staja dair tələb:

ixtisası üzrə azı 3 il

Kompüter biliklərinə dair tələblər:

MS Office Proqramlarından və ofis texnikasından istifadə qabiliyyəti – yüksək səviyyədə

Xarici dil bilikləri:

Rus dili – orta səviyyədə

İngilis dili – orta səviyyədə

Təşkilatçılıq səriştəsi:

Yüksək

Problemi həll etmək səriştəsi:

Yüksək

Qərarvermə qabiliyyəti:

Yüksək

Ünsiyyət qabiliyyəti:

Yüksək

 

 

Dövlət orqanının adı:

Azərbaycan Respublikası İqtisadiyyat Nazirliyi

Tabe təşkilatın adı:

Nazirliyin Aparatı

Şöbənin adı:

Maliyyə və təminat şöbəsi

Sektorun adı:

Təminat sektoru

Vəzifənin adı:

Sektor müdiri

Vəzifə maaşı:

620 AZN

Vəzifə təsnifatı:

5-ci təsnifat

İş yerinin ünvanı:

Ü.Hacıbəyli 84.

Bilavasitə tabe olduğu şəxs:

Şöbə müdirinin müavini

Tabeliyində olan əməkdaşlar:

Baş məsləhətçi, aparıcı məsləhətçi, məsləhətçi, anbar müdiri, mütəxəssis, baş mütəxəssis - sürücü, xadimələr

Qulluq funksiyaları:

  • Alınması tələb olunan malların (iş və xidmətlərin) optimal satış qiymətlərinin müəyyən edilərək əsaslandırılması və təminatı;
  • proqnoz və faktiki tələbatın təsdiq olunmuş xərclər smetasına uyğunluğunun təmin edilməsi;
  • nazirliyin balansında olan binaların, inventar və avadanlıqların, qurğuların səmərəli istifadə olunması, təmiri və qorunub saxlanmasının təmin edilməsi;
  • Nəqliyyat və təsərrüfat işlərinin, Nazirliyin əməkdaşlarının xidməti fəaliyyəti üçün müvafiq təminatın sənədləşdirilərək təmin edilməsi.

İxtisas tələbləri:

Ali təhsil

Staja dair tələb:

3 il

Kompüter biliklərinə dair tələblər:

MS WINDOWS, MS OFFICE, INTERNET və s.(orta səviyyədə)

Xarici dil bilikləri:

rus dili (orta səviyyədə)

Təşkilatçılıq səriştəsi:

Yüksək

Problemi həll etmək səriştəsi:

Yüksək

Qərarvermə qabiliyyəti:

Yüksək

Ünsiyyət qabiliyyəti:

Yüksək

 

 

 

Azərbaycan Respublikası İqtisadiyyat Nazirliyinin regional bölmələri üzrə.

 

Dövlət orqanının adı:

İqtisadiyyat Nazirliyi

Tabe təşkilatın adı:

Abşeron regional bölməsi (Abşeron, Xızı rayonları, Sumqayıt şəhəri)

Vəzifənin adı:

Bölmə müdirinin müavini

Vəzifə maaşı:

410 manat

Vəzifə təsnifatı:

6-cı təsnifat

İş yerinin ünvanı:

Sumqayıt şəhəri, 18-ci məhəllə, bina 4/12

Bilavasitə tabe olduğu şəxs:

bölmə müdiri

Tabeliyində olan əməkdaşlar:

baş məsləhətçi, böyük məsləhətçi, aparıcı məsləhətçi, məsləhətçi

Qulluq funksiyaları:

  • müvafiq regionun xüsusiyyətləri nəzərə alınmaqla onun inkişafına dair dövlət siyasətinin əsas istiqamətlərinin işlənib hazırlanmasında iştirak;
  • müvafiq mərkəzi icra hakimiyyəti orqanları tərəfindən regionların inkişafı istiqamətində hazırlanmış konsep¬siya, proqram və layihələrin ekspertizasının həyata keçirilməsində iştirak; müvafiq regionun inkişafına bilavasitə təsir edəcək sahəvi investisiya layihələrinin hazırlanması, qiymətləndirilməsi və ekspertizasının həyata keçirilməsi;
  • region üzrə müvafiq statistik hesabatların aparılması işinin təşkil edilməsi; bölmənin əməkdaşlarının fəaliyyətinə gündəlik nəzarətin həyata keçirilməsi və onların işinin səmərəli təşkili üçün müvafiq tədbirlərin görülməsi;
  • bölmənin mövcud vəzifələr üzrə vəzifə təlimatlarının hazırlanması;
  • bölməyə daxil olan müraciətlərin araşdırılması, cavab¬lan¬dırılmasının təşkil edilməsi və s.

İxtisas tələbləri:

iqtisadiyyat və idarəetmə ixtisas istiqaməti üzrə ali təhsil

Staja dair tələb:

ixtisası üzrə azı 1 il

Kompüter biliklərinə dair tələblər:

MS WINDOWS, MS OFFICE, INTERNET və s. (orta səviyyədə)

Xarici dil bilikləri:

rus dili (orta səviyyədə)

Təşkilatçılıq səriştəsi:

Yüksək

Problemi həll etmək səriştəsi:

Yüksək

Qərarvermə qabiliyyəti:

Yüksək

Ünsiyyət qabiliyyəti:

Yüksək

 

 

Dövlət orqanının adı:

İqtisadiyyat Nazirliyi

Tabe təşkilatın adı:

Aran regional bölməsi (Ağcabədi, Ağdaş, Beyləqan, Bərdə, Biləsuvar, Göyçay, Hacıqabul, İmişli, Kürdəmir, Neftçala, Saatlı, Sabirabad, Salyan, Ucar, Zərdab rayonları, Şirvan, Mingəçevir, Yevlax şəhərləri)

Vəzifənin adı:

Baş məsləhətçi

Vəzifə maaşı:

310 manat

Vəzifə təsnifatı:

7-ci təsnifat

İş yerinin ünvanı:

Yevlax şəhəri, Heydər Əliyev prospekti 34

Bilavasitə tabe olduğu şəxs:

bölmə müdiri

Tabeliyində olan əməkdaşlar:

 

Qulluq funksiyaları:

  • müvafiq regionun xüsusiyyətləri nəzərə alınmaqla onun inkişafına dair dövlət siyasətinin əsas istiqamətlərinin işlənib hazırlanmasında iştirak;
  • müvafiq mərkəzi icra hakimiyyəti orqanları tərəfindən regionların inkişafı istiqamətində hazırlanmış konsep­siya, proqram və layihələrin ekspertizasının həyata keçirilməsində iştirak;
  • müvafiq regionun inkişafına bilavasitə təsir edəcək sahəvi investisiya layihələrinin hazırlanması, qiymətləndirilməsi və ekspertizasının hə­yata keçirilməsində iştirak;
  • bölmənin fəaliyyət isti­qamətləri üzrə dövri hesabatların hazırlanmasında iştirak;
  • səlahiyyətləri daxilində bölməyə daxil olan müraciətlərin araşdırılması, cavablandırılması və s.

İxtisas tələbləri:

iqtisadiyyat və idarəetmə ixtisas istiqaməti üzrə ali təhsil

Staja dair tələb:

 

Kompüter biliklərinə dair tələblər:

MS WINDOWS, MS OFFICE, INTERNET və s. (orta səviyyədə)

Xarici dil bilikləri:

 

Təşkilatçılıq səriştəsi:

Orta

Problemi həll etmək səriştəsi:

Orta

Qərarvermə qabiliyyəti:

Orta

Ünsiyyət qabiliyyəti:

Orta

 

 

Dövlət orqanının adı:

İqtisadiyyat Nazirliyi

Tabe təşkilatın adı:

Aran regional bölməsi (Ağcabədi, Ağdaş, Beyləqan, Bərdə, Biləsuvar, Göyçay, Hacıqabul, İmişli, Kürdəmir, Neftçala, Saatlı, Sabirabad, Salyan, Ucar, Zərdab rayonları, Şirvan, Mingəçevir, Yevlax şəhərləri)

Vəzifənin adı:

Böyük məsləhətçi

Vəzifə maaşı:

305 manat

Vəzifə təsnifatı:

7-ci təsnifat

İş yerinin ünvanı:

Yevlax şəhəri, Heydər Əliyev prospekti 34

Bilavasitə tabe olduğu şəxs:

bölmə müdiri

Tabeliyində olan əməkdaşlar:

 

Qulluq funksiyaları:

  • müvafiq regionun xüsusiyyətləri nəzərə alınmaqla onun inkişafına dair dövlət siyasətinin əsas istiqamətlərinin işlənib hazırlanmasında iştirak;
  • müvafiq mərkəzi icra hakimiyyəti orqanları tərəfindən regionların inkişafı istiqamətində hazırlanmış konsep­siya, proqram və layihələrin ekspertizasının həyata keçirilməsində iştirak;
  • müvafiq regionun inkişafına bilavasitə təsir edəcək sahəvi investisiya layihələrinin hazırlanması, qiymətləndirilməsi və ekspertizasının həyata keçirilməsində iştirak;
  • bölmənin fəaliyyət isti­qamətləri üzrə dövri hesabatların hazırlanmasında iş­tirak;
  • səlahiyyətləri daxilində bölməyə daxil olan müraciətlərin araşdırılması, cavablandırılması və s.

İxtisas tələbləri:

iqtisadiyyat və idarəetmə ixtisas istiqaməti üzrə ali təhsil

Staja dair tələb:

 

Kompüter biliklərinə dair tələblər:

MS WINDOWS, MS OFFICE, INTERNET və s. (orta səviyyədə)

Xarici dil bilikləri:

 

Təşkilatçılıq səriştəsi:

Orta

Problemi həll etmək səriştəsi:

Orta

Qərarvermə qabiliyyəti:

Orta

Ünsiyyət qabiliyyəti:

Orta

 

 

Dövlət orqanının adı:

İqtisadiyyat Nazirliyi

Tabe təşkilatın adı:

Quba-Xaçmaz regional bölməsi (Şabran, Xaçmaz, Quba, Qusar, Siyəzən rayonları)

Vəzifənin adı:

Baş məsləhətçi

Vəzifə maaşı:

310 manat

Vəzifə təsnifatı:

7-ci təsnifat

İş yerinin ünvanı:

Xaçmaz şəhəri, Bakı prospekti 45

Bilavasitə tabe olduğu şəxs:

bölmə müdiri

Tabeliyində olan əməkdaşlar:

 

Qulluq funksiyaları:

  • müvafiq regionun xüsusiyyətləri nəzərə alınmaqla onun inkişafına dair dövlət siyasətinin əsas istiqamətlərinin işlənib hazırlanmasında iştirak;
  • müvafiq mərkəzi icra hakimiyyəti orqanları tərəfindən regionların inkişafı istiqamətində hazırlanmış konsep­siya, proqram və layihələrin ekspertizasının həyata keçirilməsində iştirak;
  • müvafiq regionun inkişafına bilavasitə təsir edəcək sahəvi investisiya layihələrinin hazırlanması, qiymətləndirilməsi və ekspertizasının həyata keçirilməsində iştirak;
  • bölmənin fəaliyyət isti­qamətləri üzrə dövri hesabatların hazırlanmasında iştirak;
  • səlahiyyətləri daxilində bölməyə daxil olan müraciətlərin araşdırılması, cavablandırılması və s.

İxtisas tələbləri:

iqtisadiyyat və idarəetmə ixtisas istiqaməti üzrə ali təhsil

Staja dair tələb:

 

Kompüter biliklərinə dair tələblər:

MS WINDOWS, MS OFFICE, INTERNET və s. (orta səviyyədə)

Xarici dil bilikləri:

 

Təşkilatçılıq səriştəsi:

Orta

Problemi həll etmək səriştəsi:

Orta

Qərarvermə qabiliyyəti:

Orta

Ünsiyyət qabiliyyəti:

Orta

 

 

 

Azərbaycan Respublikasının Sahibkarlığa Kömək Milli Fondu üzrə:

 

Dövlət orqanının adı:

Azərbaycan Respublikası İqtisadiyyat Nazirliyi

Tabe təşkilatın adı:

Sahibkarlığa Kömək Milli Fondu

Şöbənin adı:

Sahibkarlığın inkişafı şöbəsi

Sektorun adı:

Analitik sektor

Vəzifənin adı:

Sektor müdiri

Vəzifə maaşı:

450 AZN

Vəzifə təsnifatı:

6-cı təsnifat

İş yerinin ünvanı:

Bakı şəhəri, Yasamal r-nu, Şərifzadə küç 172

Bilavasitə tabe olduğu şəxs:

Şöbə müdiri

Tabeliyində olan əməkdaşlar:

sektorun əməkdaşları

Qulluq funksiyaları:

  • sektorun işinin təşkil edilməsi;
  • sektorun əməkdaşları arasında iş bölgüsünün aparılması;
  • Fondun vəsaitlərinin səmərəli yerləşdirilməsi məqsədilə iqtisadiyyatın sahələri və iqtisadi rayonlar üzrə prioritet istiqamətlərin müəyyən edilməsinə dair təhlillərin aparılması və təkliflərin hazır-lanması;
  • maliyyələşmənin, investisiya layihələrinin qiymətlən¬dirilməsinin, ekspertizasının və monitorinqlərin aparılmasının yeni texnologiyaları barədə araşdırmaların aparılması;
  • sahibkarlıq fəaliyyətinin inkişafı ilə bağlı beynəlxalq kon-franslar, simpoziumlar və digər tədbirlərin təşkil edilməsi;
  • Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Fərman və Sərəncam-larında, dövlət proqramlarında iqtisadiyyatın bu və ya digər sahəsinin inkişafı ilə bağlı konkret layihələrin Fondun vəsaiti hesabına maliyyələşdirilməsi məqsədi ilə sahibkarlıq subyekt¬ləri arasında müsabiqələrin keçirilməsindən irəli gələn vəzifə-lərin həyata keçirilməsi;
  • analoji xarici dövlət və özəl maliy-yələşmə agentlikləri və fondları ilə əməkdaşlıq əlaqələrinin qurulması üzrə təkliflərin hazırlanması;
  • Fondun beynəlxalq əməkdaşlığının inkişaf etdirilməsi, Fonda vəsaitlərin cəlb edilməsi və bu məqsədlə könüllü ianə, yardım, qrant alınması və digər bu kimi əqdlərin bağlanması üçün təkliflərin verilməsi;
  • sahibkarlıq subyektlərinin xarici iqtisadi fəaliyyətinin geniş-ləndirilməsinə yardım edilməsi; sahibkarlıq subyektlərinə zəruri olan hüquqi, iqtisadi və digər məlumatların toplan¬masında, bazar konyunkturasının öyrənilməsində sahibkarlıq fəaliyyəti ilə bağlı proqramların və investisiya layihələrinin işlənib hazırlanmasında məsləhətlərin verilməsi və metodiki köməkliyin göstərilməsi və s.
  • Fondun fəaliyyət istiqamətləri üzrə digər işlərə cəlb edilməsi.

İxtisas tələbləri:

İqtisadiyyat və idarəetmə , təbiət elmləri və texniki ixtisas istiqamətləri üzrə ali təhsil

Staja dair tələb:

İxtisası üzrə azı 3 il

Kompüter biliklərinə dair tələblər:

MS Office proqramlarından və ofis texnikasından istifadə qabiliyyəti – yüksək səviyyədə

Xarici dil bilikləri:

Rus dili – orta səviyyədə

İngilis dili – orta səviyyədə

Təşkilatçılıq səriştəsi:

Yüksək

Problemi həll etmək səriştəsi:

Yüksək

Qərar vermə qabiliyyəti:

Yüksək

Ünsiyyət qabiliyyəti:

Yüksək

 

 

Dövlət orqanının adı:

Azərbaycan Respublikası İqtisadiyyat Nazirliyi

Tabe təşkilatın adı:

Sahibkarlığa Kömək Milli Fondu

Şöbənin adı:

Maliyyə və təminat şöbəsi

Sektorun adı:

Kreditlərin uçotu və nəzarəti sektoru

Vəzifənin adı:

Baş məsləhətçi

Vəzifə maaşı:

410 AZN

Vəzifə təsnifatı:

6-cı təsnifat

İş yerinin ünvanı:

Bakı şəhəri, Yasamal r-nu, Şərifzadə küç 172

Bilavasitə tabe olduğu şəxs:

Sektor müdiri

Qulluq funksiyaları:

  • kredit vəsaitinin sahibkarlıq subyekt¬lərinə verilməsini təsdiq edən müvafiq sənədlərin və digər məlumatların müvəkkil kredit təşkilatlarından alınması;
  • hər bir müvəkkil kredit təşkilatı üçün müəyyən edilmiş limit çərçi-vəsində ayrılmış vəsaitlər üzrə kredit, kreditə görə hesablan¬mış aylıq və rüblük faizlərin və digər daxilolmaların Fondun hesabına vaxtında qaytarılmasına nəzarətin həyata keçiril¬məsi;
  • sahibkarlıq subyektlərinə ayrılmış kreditlərin və kreditə görə hesablanmış aylıq və rüblük faizlərin hər bir sahibkarlıq subyekti üzrə fərdi uçotunun aparılması;
  • müvəkkil kredit təşkilatları tərəfindən qaytarılmış kredit və faiz borcları, vaxtı keçmiş borclar, cərimələr və Fond qarşısında olan öhdəliklərin yerinə yetirilməsi haqqında məlumatların mütəmadi olaraq sektor müdirinə təqdim edilməsi;
  • sektorun iş planının hazır¬lanmasında iştirak;
  • sektor tərəfindən görülmüş işlər haqqında hesabatların hazırlanmasında iştirak və s.
  • Fondun fəaliyyət istiqamətləri üzrə digər işlərə cəlb edilməsi

İxtisas tələbləri:

İqtisadiyyat və idarəetmə ixtisas istiqaməti üzrə ali təhsil

Staja dair tələb:

İxtisası üzrə azı 2 il

Kompüter biliklərinə dair tələblər:

MS Office proqramlarından və ofis texnikasından istifadə qabiliyyəti – orta səviyyədə

Xarici dil bilikləri:

Rus dili – orta səviyyədə

İngilis dili – orta səviyyədə

Təşkilatçılıq səriştəsi:

Yüksək

Problemi həll etmək səriştəsi:

Yüksək

Qərar vermə qabiliyyəti:

Yüksək

Ünsiyyət qabiliyyəti:

Yüksək

 

 

Antiinhisar Siyasəti və İstehlakçıların Hüquqlarının Müdafiəsi Dövlət Xidməti üzrə.

 

Dövlət orqanının adı:

İqtisadiyyat Nazirliyi

Tabe təşkilatın adı:

Antiinhisar Siyasəti və İstehlakçıların Hüquqlarının Müdafiəsi Dövlət Xidməti

Şöbənin adı:

Maliyyə və təminat şöbəsi

Sektorun adı:

 

Vəzifənin adı:

Şöbə müdiri

Vəzifə maaşı:

590 AZN

Vəzifə təsnifatı:

5-ci təsnifat

İş yerinin ünvanı:

Bakı şəhəri, Yasamal rayonu, Həsən bəy Zərdabi prospekti 88 a

Bilavasitə tabe olduğu şəxs:

ASİHMDX-nin rəisi

Tabeliyində olan əməkdaşlar:

Şöbənin əməkdaşları

Qulluq funksiyası:

  • şöbənin iş planının tərtib edilməsi;
  • şöbəyə həvalə olunmuş vəzifələrin yerinə yetirilməsinə rəhbərliyin həyata keçirilməsi;
  • şöbənin işçiləri tərəfindən əmək və icra intizamına əməl olunmasına, vəzifələrinin vaxtında və düzgün icra edilməsinə nəzarətin həyata keçirilməsi;
  • şöbənin işçiləri arasında iş bölgüsünün aparılması, fəaliyyətinin və əlaqəli işinin təşkil edilməsi;
  • Dövlət Xidmətinin maliyyə-təsərrüfat fəaliyyətinin uçotunun Milli Mühasibat Uçotu Standartlarına uyğun aparılmasına nəzarətin həyata keçirilməsi, məlumatların operativ təqdim edilməsinin, maliyyə hesabatlarının müəyyən edilmiş müddətlərdə tərtib və aidiyyəti üzrə təqdim edilməsinin, daxil olan pul vəsaitlərinin, əmtəə-mal qiymətlilərinin və əsas vəsaitlərin uçotunun aparılmasının və mühasibat uçotu hesablarında onların əks etdirilməsinin, xərclər smetasının hazırlanmasının və icrasına nəzarətin, iş və xidmətlərin yerinə yetirilməsinin, Dövlət Xidmətinin maliyyə-təsərrüfat fəaliyyətinin yekun əməliyyatlarının uçotunun təşkil edilməsi;
  • dövlət büdcəsinə məcburi dövlət sosial sığorta haqqı və digər ödəmələrin vaxtında köçürülməsinin təmin edilməsi;
  • ştat, maliyyə və kassa intizamına ciddi əməl edilməsini, mühasibat sənədlərinin tərtib edilməsinin və arxivə təhvil verilməsini qanunvericiliyə uyğun yerinə yetirilməsinin təmin edilməsi;
  • lazım gəldikdə öz ixtisası hüdudunda rəhbərin göstərişi ilə əlavə iş görməsi;
  • mütəmadi olaraq görülmüş işlər barəsində rəhbərliyə hesabatların təqdim edilməsi və s.

İxtisas tələbləri;

İİ 000000- İqtisadiyyat və idarəetmə.

 

Staja dair tələb:

3 il

Kompüter biliklərinə dair tələblər:

MS WINDOWS, MS OFFICE, INTERNET və s. (orta səviyyədə)

Xarici dil bilikləri:

Yoxdur

Təşkilatçılıq səriştəsi:

Yüksək

Problem həll etmək səriştəsi:

Yüksək

Qərarvermə qabiliyyəti:

Yüksək

Ünsiyyət qabiliyyəti:

Yüksək

 

 

Dövlət orqanının adı:

İqtisadiyyat Nazirliyi

Tabe təşkilatın adı:

Antiinhisar Siyasəti və İstehlakçıların Hüquqlarının Müdafiəsi Dövlət Xidməti

Şöbənin adı:

Antiinhisar və reklam qanunvericiliyinə nəzarət şöbəsi

Sektorun adı:

Təbii inhisarlar və dövlət inhisarına aid xidmətlərin tənzimlənməsi sektoru

Vəzifənin adı:

Sektor müdiri

Vəzifə maaşı:

450 AZN

Vəzifə təsnifatı:

6-cı təsnifat

İş yerinin ünvanı:

Bakı şəhəri, Yasamal rayonu, Həsən bəy Zərdabi prospekti 88 a

Bilavasitə tabe olduğu şəxs:

Şöbə müdiri

Tabeliyində olan əməkdaşlar:

Sektorun əməkdaşları

Qulluq funksiyaları:

  • sektorun işinin təşkil edilməsi;
  • sektorun fəaliyyəti ilə bağlı şöbənin iş planına dair təkliflərin verilməsi;
  • təbii inhisar sahəsinə aid və dövlət inhisarında olan xidmətləri göstərən subyektlər tərəfindən səlahiyyətləri daxilində antiinhisar qanunvericiliyinin tələblərinə əməl olunmasına dövlət nəzarətinin həyata keçirilməsinin təmin edilməsi;
  • antiinhisar qanunvericiliyinin pozulması hallarının araşdırılması və qarşısının alınması ilə bağlı müvafiq tədbirlərin görülməsinin təmin edilməsi;
  • antiinhisar qanunvericiliyinin pozulması haqqında işlərə baxan komissiyaların tərkibində iştirak;
  • təbii inhisar və dövlət inhisarında olan xidmətləri göstərən subyektlər üçün tətbiq edilməli tənzimlənmə üsulları barədə təkliflərin hazırlanması;
  • təbii inhisarlar və dövlət inhisarına aid xidmətlərin tənzimlənməsi sahəsi üzrə normativ-hüquqi sənədlərin layihələrinin hazırlanmasında iştirak;
  • şöbəyə daxil olan məktub, ərizə, şikayət və təkliflərə qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və müddətdə baxılmasının təmin edilməsi;
  • daxil olan normativ-hüquqi aktların layihələrinə dair rəylərin hazırlanması;
  • lazım gəldikdə öz ixtisası hüdudunda rəhbərin göstərişi ilə əlavə iş görməsi;
  • mütəmadi olaraq görülmüş işlər barəsində rəhbərliyə hesabatların təqdim edilməsi və s.

İxtisas tələbləri:

İİ 000000- İqtisadiyyat və idarəetmə;

HS 130000-Hüquqşünaslıq;

T 320000-Əmtəəşünaslıq.

Staja dair tələb:

2 il

Kompüter biliklərinə dair tələblər:

MS Office proqramlarından və ofis texnikasından istifadə qabiliyyəti-orta səviyyədə

Xarici dil bilikləri:

Yoxdur

Təşkilatçılıq səriştəsi:

Yüksək

Problem həll etmək səriştəsi:

Yüksək

Qərarvermə qabiliyyəti:

Yüksək

Ünsiyyət qabiliyyəti:

Yüksək

 

 

Dövlət orqanının adı:

İqtisadiyyat Nazirliyi

Tabe təşkilatın adı:

Antiinhisar Siyasəti və İstehlakçıların Hüquqlarının Müdafiəsi Dövlət Xidməti

Şöbənin adı:

Antiinhisar və reklam qanunvericiliyinə nəzarət şöbəsi

Sektorun adı:

Təbii inhisarlar və dövlət inhisarına aid xidmətlərin tənzimlənməsi sektoru

Vəzifənin adı:

Baş məsləhətçi

Vəzifə maaşı:

410 AZN

Vəzifə təsnifatı:

6-cı təsnifat

İş yerinin ünvanı:

Bakı şəhəri, Yasamal rayonu, Həsən bəy Zərdabi prospekti 88 a

Bilavasitə tabe olduğu şəxs:

Şöbə müdiri

Tabeliyində olan əməkdaşlar:

Yoxdur

Qulluq funksiyaları:

  • şöbənin fəaliyyəti ilə bağlı şöbənin iş planına dair təkliflərin verilməsi;
  • şöbə müdirinin tapşırığına əsasən təbii inhisar subyektləri və dövlət inhisarında olan xidmətləri göstərilən subyektlər tərəfindən antiinhisar qanunvericiliyinin tələblərinə əməl olunmasına nəzarətin həyata keçirilməsində, antiinhisar qanunvericiliyinin pozulması hallarının aradan qaldırılması ilə bağlı görülən tədbirlərdə iştirak;
  • rəhbərliyin göstərişinə əsasən antiinhisar qanunvericiliyinin pozulması haqqında işlərə baxan komissiyaların işində iştirak;
  • təbii inhisar subyektləri üçün və dövlət inhisarında olan xidmətlər üzrə tətbiq edilməli tənzimlənmə üsulları barədə təkliflərin hazırlanmasında iştirak;
  • təbii inhisarların fəaliyyətinin və dövlət inhisarında olan xidmətlərin tənzimlənməsi sahəsi üzrə normativ-hüquqi sənədlərin layihələrinin hazırlanmasında iştirak ;
  • daxil olan normativ-hüquqi aktların layihələrinə dair rəylərin hazırlanması;
  • şöbəyə daxil olan məktub, ərizə, şikayət və təkliflərə qanunverici-likdə nəzərdə tutulmuş qaydada və müddətdə baxılmasının təmin edilməsi;
  • Dövlət Xidmətinə vətəndaşlardan telefon vasitəsilə daxil olan müraciətlərin (o cümlədən "Qaynar Xətt"ə) ətraflı və tam şəkildə qəbul olunmasını, rəsmiləşdirilməsini və rəhbərliyə təqdim olunmasının təmin edilməsi;
  • lazım gəldikdə öz ixtisası hüdudunda rəhbərin göstərişi ilə əlavə iş görməsi;
  • mütəmadi olaraq görülmüş işlər barəsində şöbə müdirinə hesabatların təqdim edillməsi və s.

İxtisas tələbləri:

İİ 000000- İqtisadiyyat və idarəetmə;

HS 130000-Hüquqşünaslıq;

T 320000-Əmtəəşünaslıq.

Staja dair tələb:

1 il

Kompüter biliklərinə dair tələblər:

MS Office proqramlarından və ofis texnikasından istifadə qabiliyyəti-orta səviyyədə

Xarici dil bilikləri:

Yoxdur

Təşkilatçılıq səriştəsi:

Orta

Problem həll etmək səriştəsi:

Orta

Qərarvermə qabiliyyəti:

Orta

Ünsiyyət qabiliyyəti:

Yüksək

 

 

Dövlət orqanının adı:

İqtisadiyyat Nazirliyi

Tabe təşkilatın adı:

Antiinhisar Siyasəti və İstehlakçıların Hüquqlarının Müdafiəsi Dövlət Xidməti

Şöbənin adı:

İstehlak bazarına nəzarət şöbəsi

Sektorun adı:

 

Vəzifənin adı:

Baş məsləhətçi

Vəzifə maaşı:

410 AZN

Vəzifə təsnifatı:

6-cı təsnifat

İş yerinin ünvanı:

Bakı şəhəri, Yasamal rayonu, Həsən bəy Zərdabi prospekti 88 a

Bilavasitə tabe olduğu şəxs:

Şöbə müdiri və şöbə müdirinin müavini

Tabeliyində olan əməkdaşlar:

Yoxdur

Qulluq funksiyası:

  • şöbənin fəaliyyəti ilə bağlı şöbənin iş planının hazırlanmasına dair təkliflərin verilməsi;
  • şöbə müdirinin tapşırığı ilə istehlak bazarında mövcud norma və qaydalara riayət edilməsi ilə bağlı monitorinqlərdə, yoxlamalarda və komissiyaların işlərində iştirak;
  • fəaliyyəti yoxlanılan obyektlərin görülən tədbirlər barədə məlumatlandırılmasının və yoxlamanın nəticələri haqqında müvafiq sənədlərin tərtib edilməsinin təmin edilməsi;
  • aparılmış yoxlamaların və görülmüş işlərin nəticələrinə dair məlumatların toplanması, təhlil edilməsi və informasiya sistemlərinin, məlumat bazasının yaradılmasında iştirak;
  • şöbəyə daxil olan məktub, ərizə, şikayət və təkliflərə qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və müddətdə baxılmasının təmin edilməsi;
  • Dövlət Xidmətinə vətəndaşlardan telefon vasitəsilə daxil olan müraciətlərin (o cümlədən “Qaynar Xətt”ə) ətraflı və tam şəkildə qəbul olunmasını, rəsmiləşdirilməsini və rəhbərliyə təqdim olunmasının təmin edilməsi;
  • lazım gəldikdə öz ixtisası hüdudunda rəhbərin göstərişi ilə əlavə iş görməsi;
  • mütəmadi olaraq görülmüş işlər barəsində şöbə müdirinə hesabatların təqdim edilməsi və s.

İxtisas tələbləri:

İİ 000000- İqtisadiyyat və idarəetmə;

T 270000 - Qida məhsullarının texnologiyası;

HS 130000 - Hüquqşünaslıq;

T 320000 - Əmtəəşünaslıq;

T-200100 – Sənaye və mülki tikinti;

T 200400 - Meliorasiya mühəndis sistemlərinin tikintisi;

TE 020100 - Mexanika.

Staja dair tələb:

1 il

Kompüter biliklərinə dair tələblər:

MS WINDOWS, MS OFFICE, INTERNET və s. (orta səviyyədə)

Xarici dil bilikləri:

Yoxdur

Təşkilatçılıq səriştəsi:

Orta

Problem həll etmək səriştəsi:

Orta

Qərarvermə qabiliyyəti:

Orta

Ünsiyyət qabiliyyəti:

Yüksək

← Geriyə